Kada bi svaki Australijanac smanjio nivo holesterola u krvi za 10 odsto, to bi spasilo 3000 života godišnje, pokazuje istraživanje Nacionalnog instituta za zdravlje.
Istraživanje naučnika iz Sidneja pokazuje da mali, 10-procentni pad nivoa "lošeg" LDL holesterola može se izvršiti za samo nedelju dana, smanjivanjem unošenja zasićenih masti i povećanim vežbanjem.
Smanjenjem procenta holesterola oni smatraju da bi se mogle izbeći smrti od infarkta, kardiovaskularnih bolesti ili moždanog udara.
Ovi naučnici smatraju da je cilj sniženja dostižan, i to bez korišćenja lekova, već samo uz pomoć vežbi i prepisane dijete.
|